zondag 12 januari 2014

Tessa voelt zich steets meer thuis

Tessa voelt zich steets meer thuis, ook s'nachts slapen gaat eigelijk van dag 2 goed
Mark sliep beneden en moest de eerste nacht zoals ik jullie vertelt had er regelmatig uit.
Maar de tweede nacht was ze helemaal stil.
En zo hadden we de derde nacht gedacht dan slapen we boven met de deuren open zodat we horen of ze eruit wil.
En eigenlijk gaf ze alleen afgelopen nacht aan dat ze er vannacht even uit moest.

Met Gizmo samen gaat ook steets beter dat kunnen aan de volgende foto wel zien


Wel probeerd Tessa nog steets Gizmo uit te dagen in hondentaal, wat Gizmo niet begrijpt
We wandelen langs de huizen ook regelmatig, wat Tessa eerst eng vond en nu steets leuker gaat vinden
Verder ligt ze graag bij me op de bank





Ja ik weet het allemaal lig of slaap foto's, ik probeer wel een actie foto te maken maar daar zit mevrouw niet voor still ^^
Of mijn camera is niet goed genoeg :P
Als laaste wil ik nog een filmpje met jullie delen, een filmpje met Tessa en haar favoriete speelgoedje


2 opmerkingen:

  1. Fijn dat het allemaal goed gaat en dat zij (en jullie) lekker kunnen slapen. Ik keek even op je blog om te zien hoe de enting was gegaan vanmorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whow, ik zie zelfs dat ze gegroeid is, en heb haar nog niet eens in het eggie gezien.
    Ze doet het goed, ben trots op jullie en op Tessa .

    BeantwoordenVerwijderen