dinsdag 14 januari 2014

Tessa met de bus naar de dierenarts

Gisteren moest Tessa naar de Dierenarts maar omdat we geen auto hebben moesten we met de bus er naar toe.

Tessa had geen moeite met de bus, ze vond het denk ik wel een raar ding en vond het dus ook niet erg dat ze op schoot moest liggen.
In de tweede bus had ik haar op de grond gezet, daar is ze gaan liggen ^^

Toen we bij de dierenarts waren waren we natuurlijk te vroeg en moest dus wachten.
En als je zo klein bent met sproetjes krijg je veel aandacht, dus een voor een hebben mensen Tessa aangehaalt.

Toen we naar binnen werden geroepen wilde Tessa eerst niet naar binnen, maar kort erna na wat aanmoediging kwam ze naar binnen.
Van de prik zelf heeft ze niet gevoelt, maar kort erna wel eventjes.
Daarna hadden we wat dingen met de dierenarts besproken, en in die tussentijd was Tessa in slaap gevallen op de onderzoektafel.

We hebben haar dan ook naar huis getild en alleen het laatste stukje nog even laten lopen.
Eenmaal thuis wilde ze eerst nog spelen, maar halverwegen is ze in slaap gevallen

Helaas had ik geen camera bij me dus ik heb geen foto's gemaakt

1 opmerking:

  1. Och wat een schatje is het, kan mij voorstellen dat mensen haar aanhalen, m'n handen jeuken.

    BeantwoordenVerwijderen